2010. december 3., péntek

Sebestyén Júlia, a mesehős

Sebestyén Júlia (29) nem hagyott fel a korcsolyázással, a Nemzeti Jégszínház vendégművészeként lép jégre.

Az Európa-bajnok műkorcsolyázónő, aki hivatalosan az elmúlt évad végén vonult vissza a versenyzéstől, továbbra sem akar elszakadni megszokott környezetétől. Most éppen külföldi fellépésre készül, a társulat ugyanis szombaton és vasárnap Kassán szerepel.
- Három előadásunk lesz a szlovákiai városban, a Pinokkió a jégent láthatják az érdeklődők. Még nem szerepeltem a felújított darabban, most viszont mindkét felvonásban lesz egy-egy szólószámom, s a végén a közös fináléban is színre lépek - mondta a tegnapi kosztümös főpróba után Sebestyén, aki utolsó évadában Európai-bajnoki 6., világbajnoki 15. és olimpiai 17. helyezést ért el.

A tavasszal már az a hír járta, hogy a kontinensbajnoknő a jégszínházhoz szerződik.
 - Az évad befejezése után valóban csatlakoztam a jégszínház társulatához, de áprilisban csak hat előadáson vettem részt. Még mindig rengeteg a teendőm, így arra nincs lehetőség, hogy szorosabbra fűzzük a kapcsolatot, ám a jövőben is szeretnék a magyar közönség előtt jégre lépni, erről még most folynak az egyeztetések - említette a magyar bajnoki címvédő. 

Sokakat érdekel, hogy mi lett az élsporttól visszavonuló Sebestyén Júliával. 
- Ha nem is rendszeresen, de gyakorlok. Erre leginkább azért van szükségem, hogy formában tartsam magam, ugyanis rendszeresen meghívnak gálákra, amelyeken nem szeretnék csalódást okozni. A legutóbb, október elején például az Európa-válogatott tagjaként Tokióban vendégszerepeltem. Óriási élmény volt 16 ezer néző előtt korcsolyázni. Emellett elkezdtem edzősködni, a Debreceni Jégkarc Egyesület fiataljait segítem szakmai koordinátorként, s a tanulást sem hagytam abba, az Óbudai Egyetem közgazdász-mesterképzésén veszek részt, immár a negyedik diplomámat szeretném megszerezni - nevetett Sebestyén Júlia, aki négy téli olimpián képviselte a magyar színeket.

Forrás: Blikk