2010. április 5., hétfő

Sebestyén Júlia otthona olyan, mint egy korimúzeum

  Kollekció. A kűr, a rövid program és a budapesti összetett EB-aranyai a legféltettebb kincsek.
  
Huszonöt év hosszú idő, a műkorcsolyázó Sebestyén Júlia (28) ennyi idő után döntött úgy, hogy  felhagy az élsporttal és nem indul több világversenyen.

A Blikk otthonában kereste fel az Európabajnok sportolót, hogy felidézze pályafutása legszebb és legkeservesebb pillanatait. Sebestyén XIII. kerületi otthona olyan, mint egy korimúzeum. A hallban lévő vitrinben ugyanúgy külön polcot kaptak az érmek és a kupák, mint az olimpiákhoz fűződő emlékek és a plüssállatkák, amiket Júlia a rajongóitól kapott.

„A 2004-es budapesti EB-re emlékszem a legszívesebben, felemelő érzés volt aranyat nyerni hazai közönség előtt" – nosztalgiázott Sebestyén, majd előhúzott egy kopottas fényképalbumot. "Ez a kép Tiszaújvárosban készült, hatéves voltam, és hihetetlenül büszke, hogy részt vehettem a május elsejei bemutatón. Tizenhárom éves koromig nyitott pályán edzettem, de legrosszabbul a kilencvenhatos szezont éltem meg: kétszer is eltört a lábam." Nagy élmény volt ellenben, hogy közös gálán korcsolyázhatott a németek legendájával, Katarina Witttel, illetve megtiszteltetésnek tartja, hogy felnéznek rá a külföldiek. „Nemrég a japánok egyik versenyzője, azt mondta, tőlem leste el a tripla Lutzot, mert én ugrom a legszebben. Jól estek a szavai, úgy éreztem, hogy hagytam magam után valamit." – mesélte Sebestyén. "Három diplomám van, a szakedzői, a sportmenedzseri és a műszaki menedzser minőségirányítási szakot végeztem el eddig, a közgazdász diplomám pedig jövőre lesz meg. Igazából a sportágtól sem akarok elszakadni, edzőként és sportvezetőként is kipróbálnám magam."
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
(Forrás: Blikk.hu)